Van Salt Lake City naar Jackson Hole

17 juli 2017 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Theo is vandaag jarig! Hieperdepiep hoera!!S ochtends vroeg op; we hebben allemaal last van het tijdsverschil. Abi heeft er het meeste last van. We gaan naar de lobby om het ontbijt de checken maar dit was niet veel bijzonders dus we besluiten vroeg uit te checken en onderweg te ontbijten . Helaas bleek er iers met de betaling niet in orde te zijn duus dat gingen de mederwerkers van het hotel eerst uitzoeken na n half uurtje bleek dat het hotel n fout had gemaakt en mochten we gratis ontbijten dit hebben we dan ook maar gedaan lekker dutch:-)

Vandaag zal de rit min 4,5 uur duren dus vertrekken we vlot. Via verscillende parken zoals Cache nat park Caribou nat park Bridger teton park en Bridger nat forest belanden we in Jackson Hole in n Super 8 hotel cowboy style. S avonds bij bubba s gegeten echt amerikaans veel vlees veel friet we krijgen het niet op ook nog n salade bar. Abi eet niets ze voelt zich nog steefd beroerd temperatuur 37,9 dus lichte verhoging en last van keelpijn als we in haar keel kijken zijn haar amandelen rood en wat opgezwollen ....