Vertrek en aankomst

16 juli 2017 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

vertrek van huis om 10 voor 11. Aangekomen op schiphol om iets over 12. We hadden al ingecheckt dus hoeven we alleen onze ruimbagage in te checken. Kortom ruim op tijd voor de vlucht van 17.05 u :-) heel snel door de duane en heel vriendelijk geholpen

De vlucht gaat voorspoedig Abi heeft wat last van haar oren en het niet kunnen slapen.

Aangekomen in Salt Lake City dikke wachtrij voor de duane dus ff wachten ongeveer 30 min. Stempels in de paspoorten en formulier ingeleverd. Op naar de huurauto!

Ook een behoorlijke wachtrij ong 45 min gewacht en inmiddels donker en met n grote vette minivan valt t toch nog ff niet mee om t hotel te vinden dat op 6 min rijafstand is

Bij het hotel aangekomen courtyard mattiott vriendelijk met de koffers geholpen de de chauffeur van de chuttlebus van het hotel ik wilde hem bedanken met een fooi maar hij was al weg

Blij met de kamer en de meiden zijn vooral blij met de wifi weltrusten

1. Kaatje:
    17 juli 2017
    Hey familie
    Wat leuk dat we op deze manier weer "mee" kunnen reizen.
    Geniet ervan met elkaar .
    Gr Kaat
  2. Dianne v Swinderen:
    18 juli 2017
    Hee Hedy, super leuk ja om je verslag van de dag te lezen! Nogmaals heel veel plezier daar voor jullie allemaal. Groetjes uit Kreta
    Dianne en fam.
  3. Dianne v Swinderen: