Van Jackson Hole naar Yellowstone West

18 juli 2017 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Deze ochtend boodschappen gedaan voor ontbijt bij Albertobs lekker bakkie Starbucks! De meiden lekker fruit! Abi s keel nog steeds pijnlihk en rood en opgezwollen ...

Een hele mooie route gereden via grand Teton nat park naar Yellowstone park daar een nationale parkenpas aangeschaft super mooi landschap zie foto s. Bij the old faithfull geiser was t een drukke bedoening geen p plaats te krijgen dus die doen we morgen vroeg nog. Onderweg wel nog geisers gezien heel apart!

Bij het hotel aangekomen bleek dat de keel van Abi nog meer opgezwollen is. Hierop naar nl gebeld en daarna bij de receptie adres voor dokter gevraagd.  Het hotel was heel behulpzaam en belde de plaatselijke dokter maar die hadden geen tijd en verwezen ons naar big sky medical centre een uur rijden! Hen gebeld en we konden komen . Erg vriendelijk geholpen in n splinter nieuw ziekenhuis met abi als enige er patient. Antibiotica en vloeibare ibriprofen meegekregen hopen dat t aanslaat