Naar Vancouver

28 juli 2015 - Vancouver, Canada

Vanmorgen uitgecheckt in Parksville en op naar Vancouver!

Op zich is deze reis al een traktatie geweldige overtocht van 2 uur voor de kids een informatieve show over de dieren die in het gebied leven. We komen na 3 uur aan in Horseshoe Bay een mooie baai dichtbij Vancouver. Via de snelweg n klein halfuurtje naar het Hotel via de Lions gate bridge. Aangekomen bij het hotel kunnen we niet voor het hotel parkeren dus rijden we achterop n tipisch steegje in naar de parkeergarage en ja we zitten echt downtown. Inchecken gaar snel en gemakkelijk. Mooie suite met 2 slaapkamers 2 badkamers extra bed in kamer en keuken, wassen in laudryroom op de 3e etage. Oja we zitten 16 hoog dat is ongeveer op de helft ( hotel gaat tot 35 e etage) we hebben n balkonnetje uitzicht op gebouwen en stukje water. Totaal anders dan in Parksville maar ook zeker mooi.Koffie gezet en was gaan draaien. Bij terugkomst blijkt dat er n schoef los zat van een van de stoelen en dat Henk hierdoor van de stoel was gevallen. Theo heeft direct de lobby gebeld en ze hebben alle stoelen vervangen Henk heeft n blauwe plek gelukkig niets met zn rug gebeurd.... Later op de avond kwamen ze nog een groete fruitmand brengen voor te ongemak. Boodschappen gedaan en gekookt. Theo is naar The Open Doko geweest en heeft een ashihara karate les gevolgd bij Sensei Popin. Henk Abi Zoë Inez en Hedy zijn naar de waterkant  gelopen en hebben genoten van het waterpark. Op de weg terug naar t hotelbij starbucks bakkie koffie meegenomen. Theo komt weer thuis na n leuke les. Morgen naar Waterst, Penderstr en Unionstr om te shoppen en longboard te bekijken.