Victoria!

27 juli 2015 - Victoria, Canada

Vandaag, je raadt t al, naar Victoria. Een rit van 2 uur, ff gestopt bij Goldstream. In Vancouver op zoek naar de VVV voor n platte grond check! Op zoek naar Chinatown. Via n minder fraaie kant van Victoria ziet bij de Salvation Army. Wat n contrast met de weelderige gebouwen en welvaart en alle toeristen.....Maar dat hoort er ook bij. Onderweg leuke winkeltjes bekeken, de jongens en meiden Zoe Inez en Abi n belgische wafel gegeten bij Wannawaffle gerund door n Belgisch echtpaar. In Chinatown kon Hedy noodles to go bestellen, echt lekkerrrr. Chinatown in Victoria schijnt de oudste Chinatown in Canada te zijn. Teruggelopen via andere route. Weer leuke winkels bekeken en oude gebouwen. N grote winkel binnengegaan MEC.  # mooie bekers gekocht voor de meiden. Verder in n andere winkel wat souveniers gekocht. Langzaam afgezakt naar de parkeerplaats. We zagen nog de boot waar Theo Henk en Hedy zijn meegevaren vanuit Amerika Port Angels naar Victoria in 2000. Teruggereden naar Hotel. Morgen 28 juli gaan we verkassen naar Vancouver.