de 'touristenroute' van Vancouver

29 juli 2015 - Vancouver, Canada

vandaag via de boulavard (zeehond gespot!!) naar Waterstr gelopen Hill's Art Gallery Inuit art Gallery bezocht hele mooie native american kunst! FF bij starbucks wat gedronken must have foto gemaakt van de stoomklok. Via Waterstr naar Penderst. Nogal wat zwervers hier geen tourist te zien alleen wij met ons plattegrondje en zonder boodschappenkar en fles alcohol. Longboard shop snel gevonden. Helaas hadden ze hier niet de longboard die Zoë wilde dus op naar Unionstr. Dat bleek toch verder weg dan gedacht. Henk Abi en Inez bleven achter en Theo Zoë en Hedy zijn op zoek gegaan naar de shop. Na 30 min lopen gevonden! Zoé n super mooie longboard uitgezocht na testen van de 3 soorten longboards ( ook wat geleerd). De andere 3 weer opgepikt en op zoek naar n restaurant het werd Ricky's op Dusmuirstr. Met bolle buikjes en goede moed weer de voettocht vervolgd. Terug in hotel ff uitblazen en simpel gegeten ivm late lunch. S'avonds natuurlijk naar de waterkant om de longboard te proberen en waterpret in het waterparkje.

Morgen ff buiten de stad kijken