Van West Yellowstone langs prisma geiser naar Cody yeahaa

21 juli 2017 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Vertrek uit west Yellowstone waar we 3 nachten hebben verbleven. Lekker vroeg ontbijten en op weg . Verschillende painted pots en de mooie prisma geiser.  Net als we het park bijna uitrijden 2 bizons gezodn van 1 een foto kunnen maken Vanuit de auto uiteraard want ze zijn GROOT. Vandaag staat Cody als eindpunt n leuk cowboystadje met de bekende rodeo. In het hotel aangekomen bleek er (weer) iets met de administratie niet goed te zijn uiteindelijk is het goed gekomen dn ja hoor gratis ontbijt de volgende morgen!! Bij navraag voor rodeo kaartjes blijkt dat je deze aan de overkant kan halen, de meiden willen niet dus blijven gezellig bij opa. Omdat de rodeo om 20 u begint en je er om 1915 u moet zijn besluiten we om in het hotel te eten. De ober gooit drinken over Hedy heen en ja hoor al het drinken gratis!!

Om 19 u vertrokken naar de rodeo geweldige show super ambiance we zaten boven de roosters waar de paarden en stieren doorheen moesten dus top uitzicht. Rond 2215 in het hotel terug waar zowel opa als de meiden al liggdn te slapen .de volgende dag naar Buffalo ong 3,5 uur rijden!

1. Kaatje:
    24 juli 2017
    Nooit saai bij jullie,haha. Maar ze hebben t netjes opgelost.