Van Sedona na LAS VEGAS!

6 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

deze ochtend opbtijd op voor n rit van 5 uur excl stop. We gaan eerst ff brood halen dn dan op pad. We rijden door Sedona naar de scienic higfway. Sedona is best groot maat heeft veelal laagbouw in n bepaalde stinl en kleur erg mooi en vriendelijke stad die gesierd word door rode rotsen. Maar goed op weg naar las vegas. Net buiten sedona verandert t landschap naar heuvelachtige graslanden later met cactussen en dichter bij de hoover dam lijkt er nagenoeg niets te groeien. Op de hoover dam gelooen foto s gemaakt maar het is vrij warm 41 gr dus gauw de auto weer in airco aan en verder in Las Vegas aangekomen parkeerplaats gezocht en naar de lobby . Wow de lobby grenst aan een grote zaal met gokkasten ! En er is n efteling rek om in te checken . Wat n verschil met Sedona etc maar we kijken onzd oogen uit! Na n vlotte incheck koffers in kamer gebracht en in het zwembad gezwommen lekker groot! Pas om 20.20 gegeten lastig om hoer n restaurant te vonden uiteindelijk bij tommy s tub oid lekker gegeten . Bij de terugwandeling ogen uitgekeken aan de lichten gebouwen etc morgen naar Zion

1. Kaatje:
    9 augustus 2017