Durango via Mesa Verde naar navajo country ; Monument Valley

29 juli 2017 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

S ochtends vroeg op ontbijt bij Denny s broodjes en donuts gehaald bij Albertsons voor de lunch. Om 11 uu tour begeleid door Ranger Jeanette. Erg indrukwekken te weten dat er in de rotswoningen en gebied eromheen 7000 mensen leefden in 1200 Veel misterie rond waarom ze zich daar gevestigd hadden wie ze waren en waarom ze uiteindelijk vertrokken zijn. Om 12.30 was het afgelopen en hebben we in het park geluncht. Daarna een tocht door grotendeels woestijn met weing dorpjes n verlaten indruk. Een eindeloos uitzicht echt bijzonder heel ver kunnen kijken en daar voorbij!Na 3 uur rijden komen we aan bij ons hotel the View navajo country. Echt ongelofelijk prachtig alsof je een schilderij in loopt. Even naar de grocery 9 miles verderopom wat drinken te halen want buiten het hotel zijn hier geen winkels. Het hotel is erg mooi opgezet.

S avonds in het restaurant vh hotel gegeten en nog wat rondgewandeld. Morgen vroeg op voor the sunrise!