Van Colorado Springs naar Monte Vista

27 juli 2017 - Monte Vista, Verenigde Staten

voordat ik met de reis vsn vandaag begin nog even over gisterenavond: We vertrokken vrij laat voor het diner de stad in eerst miezerde het maar later kwam het met bakken uit de hemel! Gelukkig een leuk tentje gevonden: bingoburger ! Met lokale producten en n vriendelijke eigenaar die hier graag over praatte:) lekker gegeten en rap weer terug naar het hotel.

Volgende morgen ontbijt ih hotel dasrna uitgechdckt boodschappen gedaan en op naar monte Vista. Een rit van ong 3,5 uur doir de bergen. Onderweg geluncht aan n rivier en praatje gemaakt met n ranger. Het is weer n prachtig gebied mindr hoog maar nog steeds mooi. Zo uitgestrekt! Op ong 1,5 uur van monte vista was er een hele bergketen waar de wolken als het ware overheen lopen. Wat dichterbij monte vista heel veel akkers met aardappels graan en ander gewas. De akkers zijn hier rond wij denken dat het met de water installatie te maken heeft. Via google maps zijn deze ronde akkers ook te zien mocht je geintereseerd zijn. Toch ff wat anders dan de nederlandse lapjes deken.

Zoe voelt zich niet lekker dus we besluiten om op de hotel kamer iets te gaan eten en later om 1930 de film te gaan kijken

De route voor de liefhebber:

Canon city op de 50 west

Salida en poncha springs, links naar de 285

Villa grove en saguache

Monte Vista

1. Kaatje:
    28 juli 2017
    Ziet er weer prachtig uit. Beterschap voor Zoë .