Van Cheyenne naar Denver

25 juli 2017 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag kort ritje naar Denver dus we besluiten om via Roosevelt nat forest en Estes nat park te rijden. Na eerst wat glooiend landschap dat al snel verandert in bergen in de verte zelfs gedeeltelijk met sneeuw bedekt. Hele mooie natuur hier bergen riviertje erc! Veel jacht dan wel vakantiehuizen maar ook hier zo afgelegen wonen ze permanent. Ook nog het plaatsje Nederland aangedaan. Helaas was het visitor centre dicht dus konden we geen info achterhalen over het ontstaan vh stadje. Na ong 3 uur rijden vrandert jet landschap weer en  rijden we. In n half uur naar Denver. Bij een big 5 sport winkdl gestopt maar geen basketbalschoenen kunndn scoren vooe Zoë. Volgende x beter! Theo gaat  ashihara karate les volgen hier in Denver dus Opa inez Zoë Abi en Hedy gaan vast eten ih hotel. Overigens naar verhouding n luxe hotel tav de andere hotels waar we hebben gelogeerd( double tree hotel). Oja weer in n andere staat beland nl Colorado . Morgen weer verder!