Dag van vertrek

20 juli 2015 - Vancouver, Canada

Op maandag om 6.30 uur vertrokken naar Schiphol met alle koffers en tassen. Auto op P3 gezet en met shuttlebus naar vertrekhal 2. Inchecken duurde lang, was erg druk. Ticket van Henk stond verkeerd, maar hij mocht gelukkig toch mee! Vliegtuig vertrok op tijd en ruim n uur later stonden we al weer in Munchen, we konden zien dat ze onze bagage overzetten in n ander vliegtuig. ff geluncht en 3 uur later zaten we al weer in het volgende vliegtuig dat ons naar Vancouver zal brengen. Tja wat moet je zeggen van n vlucht van 10 uur...... Om 17.40 stonden we te wachten op de bagage en na n half uur alle bagage ( yeahhh) op de kar kunnen laden , op naar het autoverhuurbedrijf Avis. Auto meegekregen en naar t hotel Sandman Hotel. Daar aangekomen bleek dat we het Sandman Signature Hotel & Resort moesten hebben 1/2 minuuut daarvandaan. En ja hoor gevonden, ff wennen aan de canadese tomtom. Kamers bekeken en gauw nog ff naar Denny's om te eten. om 20.50 naar de hotelkamers vertrokken en lekker gaan slapen.